Sascha hier, 23 jaar, zwolle, woon op mezelf zelfstandig (wel begeleid), heb een hond, maak muziek, ben creatief, heb dagbesteding, ga naar een speciale-school voor volwassenen, schrijf blogs, maak youtube videos, ben online psycholoog (dat terwijl ik zelf niet bepaald een easy-life heb). Ben aardig, best wel apart en mezelf.
Waarom ik hier ben? Dat zal ik ook even toelichten hé!
Ik heb Sociale Fobie, Vermijdende persoonlijkheidsstoornis, MCDD, ADD of ADHD (zijn ze nog niet over uit), Paniekaanvallen, Agorafobie, ben sowieso HSP-er, heb een bipolaire stoornis, soms trekjes van Borderline maar heb het niet als compleet diagnose, heb chronische hyperventilatie, depersonalisatie/derealisatie, heb een laag-zelfbeeld, wil meer zelfvertrouwen en wil DOLGRAAG lotgenoten leren kennen die mij begrijpen en misschien willen emailen, chatten, bellen, skypen of een keertje afspreken nadat we een vertrouwensband hebben opgebouwd en ik ben hier uiteraard om informatie op te doen voor mezelf en om anderen te helpen en de mensen om me heen meer uit te kunnen leggen.
Nou, bedankt als je dit lange stukje tekst hebt gelezen, applaus voor jezelf, weer wat overwonnen *grapje*
Groetjes,
Sascha (Atreyu)