Re: Ik ben Aar

Nieuw berichtdoor Havermout » za 01 okt 2016 00:14

Hoi Aar,

Prachtig hoe positief u kunt blijven. Ik ben helaas het beroerde type die veel kan opgeven door mijn klachten :(

Kan denk ik wel wat tips van je gebruiken :p

Havermout

Nieuw berichtdoor Aar » za 01 okt 2016 12:21

Hoi Havermout,
Dank voor je reactie.

Als je van het sombere type bent is dat echt geen schande en ben je daar maar mooi mee aangemaakt.
Ik heb ook zo'n fase gehad met als gevolg dat ons huishouden behoorlijk stagneerde. Ik wilde wel maar niets lukte.
Stofzuiger pakken en dan zonder maar een meter te hebben gezogen hem weer wegzetten. Ramen zemen, het water in de emmer en weer weggooien. De wil was er maar dat rot gevoel zorgde ervoor dat er bijna niets uit mijn handen kwam. Mijn (ex)vrouw had er wel begrip voor, maar heeft daar ook onder te lijden gehad.
Er is nu eenmaal niets ergers dan wel willen maar niet kunnen dus na heel veel lezen op internet (vooral de positieve verhalen) ben ik in staat geweest om mijzelf eens flink op mijn nummer te zetten en tegen wil en dank ben ik toen stukje bij beetje aan de slag gegaan met het stellen van doelen. En telkens als ik een doel had bereikt gaf ik mijzelf een schouderklopje want de meesten begrepen toch niet welke overwinning dat was voor mezelf.

Ik wil je met alle liefde tips geven en misschien hebben anderen er ook wat aan. Ik ben absoluut geen arts en praat alleen uit mijn eigen ervaring want pratijk ervaring gaat bij mij boven het theoretische verhaal.

Dit is een openbaar forum dus gaan we het heel simpel proberen te houden.

Havermout,
Heb je hobby's ? Wat doe je het liefste
Ik hou van muziek en heb via youtube de mooiste muziek gevonden en jengel dat geregeld met mijn gitaartje mee. Dat geeft voldoening.

Begeef je je onder de mensen of doe je gewoon je boodschappen ? Of ondervind je daar belemmeringen in.
Ik durfde in mijn sombere fase niet eens te ver te lopen met de hond want ik zou maar.....

Hoe voelt je lichaam ?
Ik was net een Zombie en alles deed pijn. Door het bezig gaan met zaken als vrijwilliger en een beetje sporten verlichtte mijn klachten. Maar eerlijk is eerlijk alles kost geld en dat valt in deze huidige tijd voor veel mensen niet mee. Maar.... overal is een oplossing voor.

Ik zie met belangstelling uit naar reacties en waar ik anderen weer wat verlichting kan bezorgen zal ik dat graag doen.
En we gaan ook nog wel lachen hoor want er is weinig wat ons eronder krijgt. Eigenlijk zijn wij allen met onze aanvallen supersterke mensen. Houd dat voor ogen.

Groet
Aar

Aar

Nieuw berichtdoor Skaapje » wo 05 okt 2016 11:17

Hallo Aar,

wat een positief en bemoedigend verhaal! Dank hiervoor!!

Skaapje

Skaapje

Nieuw berichtdoor Aar » za 08 okt 2016 20:05

Graag gedaan en ik hoop dat je er wat mee kunt.

Aar

Aar

Keer terug naar Even voorstellen