Re: Even voorstellen

Nieuw berichtdoor Meisje94 » zo 04 dec 2016 23:43

Hallo Sara,

Welkom!
Jeetje dat is heel zwaar. En zal ontzettend vermoeiend zijn. De angst herken ik uit duizenden. Al is mijn angst buikpijn en heb ik straatvrees. Dus geen hypochondrie maar mijn moeder heeft het een beetje en mijn oma in heeft het in heftige vorm. Die zit naast dat ze smetvrees heeft het liefst dagelijks bij de huisarts. Zo bang om ernstig ziek te zijn. Helpen de medicijnen om de angst te remmen? Ik hoop dat het snel beter zal gaan en dat je herkening kunt vinden hier.

Meisje94

Nieuw berichtdoor Sara22 » ma 05 dec 2016 11:56

Dank voor je reactie. Ik waardeer dat enorm. Straatvrees lijkt me vreselijk. Ga je nog wel naar buiten of ben je aan huis gekluisterd?
De medicijnen hielpen de eerste tijd heel erg goed. Omdat het zo goed ging ben ik vorig jaar cold turkey gestopt. Het stoppen ging prima maar na ongeveer 3 maanden sloeg de angst weer toe. Helaas is deze (tot nu toe) niet onder controle te krijgen.

Sara22

Nieuw berichtdoor Meisje94 » vr 09 dec 2016 00:09

Hallo Sara,

Ik ga nog wel maar buiten maar echt maar 500m om mijn huis. Samen iets verder maar alleen is dat de max.
Cold turkey stoppen was gewaagd zeg gezien de bijwerkingen! Gelukkig had je geen heftige bijwerkingen. Misschien eens kijken naar een alternatief. Iets wat de rust weer wat bijbrengt al is het veriaan of iets. Ik ben erg tegen mediacatie maar je moet wel zonder kunnen leven, en angst remt leven nogal. En ritme regelmaat en voeding zijn heel belangrijk. Koffie bijvoorbeeld met caffeine kan zorgen voor een snellere angstprikkel. Dat alleen al kan verschil maken of suiker etc.

Meisje94

Nieuw berichtdoor Sylvester » di 20 dec 2016 17:36

Hoi ik ben patrick 26 jaar.
Ben nieuw hier

Ik heb nu anderhalf jaar. Paniek en angst stoornis
Kreeg het toen me vader was overleden. In ruim een week tijd
Onverwacht.

Sylvester

Keer terug naar Even voorstellen