Re: Ik wil mij graag voorstellen!

Nieuw berichtdoor NdD » za 19 aug 2017 22:00

Hoi kay

Wat fijn om te lezen dat het al zo goed met je gaat. Ik heb helaas ook al 5 maanden last van paniek. Ik kreeg het na dat ik ging vliegen. Ik wist niet wat me overkwam. Ik durfde niet eens meer uit huis. Ik was bang dat ik een hartaanval kreeg of een hersenbloeding. Ik heb veel op internet gelezen en begon steeds meer de paniek te begrijpen. Ik heb echt 4 zware weken toen gekregen. Dag in dag uit oaniek. Gelukkig nooit in me slaap

Sinds 6 weken heb ik geen paniekaanval meer mede doordat ik dr vogel rustgevend gebruik. Ik wil geen medicijnen van de huisarts. Omdat ik kleine kinderen heb en alert wil blijven
Alleen ik durf nog steeds niet veel weg of weg zonder me vriend of ver van huis. Omdat ik de gedachten krijg dat ik in paniek ga raken en helemaal hysterisch wordt. Ik voel met uit huis gaan soms wel trilling in me benen. Snelle hartslag. Heel erg nerveus. Maar ik let er niet zo veel op en langzaam zakt het. Enkelt die ene gedachten ojee wat als ik paniek krijg die blijft. Zo zo vervelend

Ik slaap hartstikke goed. Alleen wordt ik elke ochtend wakker met een snelle kloppende hart en heel nerveus spanning gevoel in me lichaam. Ik negeer het en na 10 min is het verdwenen. Maar het maakt me verdrietig en verpest me dag omdat ik weer geconfronteerd wordt met het feit dat ik nog steeds niet de oude ben. Want daar hen ik het meeste moeite mee. Ik mis me oude ik. Me oude leven. Het onbezorgde. Ik was nooit ergens bang voor. Soms weet ik niet eens meer hoe ik me voelde voor de paniek. Omdat dit leventje met paniek al zo lang duurt en dit normaal voor mij is geworden

NdD

Keer terug naar Even voorstellen