Re: angststoornis

Nieuw berichtdoor Feniks » di 13 feb 2018 20:06

Hoi Kim,

Helaas ken ik het. Zoek rechtsboven op mijn naam, dan vind je mijn verhaal, maar ik kan alvast zeggen dat ik al 30 jaar last heb van o.a. angsten. Bij mij hielp ook niets, ben er nu ook nog niet vanaf, maar mijn tip: lees Paul David (at last a life). http://anxietynomore.co.uk/
Hij is zelf na jaren van zijn klachten af en ik ben ervan overtuigd dat wat hij zegt werkt/klopt.

Succes!

Feniks

Nieuw berichtdoor Rebbel1973 » do 08 maart 2018 22:46

Hoi, ik ben Dre en ik vecht al
Jaren tegen angsten. Ik heb gemerkt dat mijn naasten het vaak niet begrijpen en ik ben op zoek naar lotgenoten om elkaar verder te helpen met tips etc. Ik kom uit de omgeving van Breda en zou het fijn vinden mensen met dezelfde klachten te ontmoeten. Heb jij ook behoefte aan een extra luisterend oor en tips en advies schroom dan niet. Ik kom graag in contact met je. Uitgangspunt: baat het niet dan schaadt het niet!! En niks moet!!!!!

Rebbel1973

Nieuw berichtdoor LighthouseoftheUnaccepted » ma 11 jun 2018 00:14

Herken me hier erg in, zelf veel antidepressiva geprobeerd, allemaal met ernstige bijwerkingen. Van erectiestoornissen tot niet kunnen slapen tot als een zombie voor me uit staren en niet vooruit te krijgen zijn.

Daarna natuurlijke middelen geprobeerd, denk dat ik wel op de 10 zit nu en niks werkt en iedereen praat er oh zo goed over, zou onderhand denken dat het reclame is :lol: .

Meditatie geprobeerd maar als je gedachten 1 chaos zijn, hoe wil je dat dan rustig krijgen? Dan worden ze nog boos op je dat je niet goed genoeg je best doet.

Regelmatig sporten zodat je echt goed fit bent, voelde me daar echt niet beter door, alleen maar ellendiger eigenlijk omdat ik nog steeds die angsten had maar wel fit was om van alles te doen.

Uiteindelijk kom je altijd weer terug bij af. Triest is het. Zoeken en zoeken en allemaal verhalen van mensen die het licht zien maar wanneer zie ik het licht dan? Zijn die verhalen allemaal onzin? Nep? Geloof dat nu wel want als je zoveel geprobeerd hebt en niks werkt, dan klopt er iets niet. Veel van die verhalen zijn ook gelinkt aan een bepaald product of methode waar je uiteindelijk geld aan kwijt bent en dat zegt al genoeg.

Hoop dat het nu iets beter met je gaat Kim.

LighthouseoftheUnaccepted

Keer terug naar Even voorstellen