Re: afkicken van de risperdal

Nieuw berichtdoor angsthaasje » ma 09 maart 2015 22:21

Hielp de Risperdal wel goed tegen je angsten?
Of is er een andere reden dat je bent gestopt?
Als je zo labiel bent en je niet goed voelt. Krijg je er dan een ander middel voor in de plaats??

angsthaasje

Nieuw berichtdoor Nietzsche » di 10 maart 2015 08:24

Nou na drie weken ben ik weer gestart met de risperdal. Het ging heel slecht met me. Die risperdal helpt mij goed tegen de lichamelijke onrust. Ik kreeg er niets voor in de plaats. De psychiater ze dat het niets voor mee deed en vond het tijd om te stoppen. Prutser. Na twee dagen weer begonnen te zijn voelde ik het verschil. Ik ga nog een hele lange tijd risperdal slikken.

Nietzsche

Nieuw berichtdoor angsthaasje » di 19 mei 2015 21:18

Gelukkig helpt Risperdal je!! Fijn dat je weer kon beginnen!! Kan enorm veel schelen...

angsthaasje

Nieuw berichtdoor Nietzsche » zo 08 nov 2015 09:53

Weer een stoppoging aan het wagen met de risperdal. Ik ben de afgelopen anderhalve maand van twee naar een halve milligram gegaan. Prive is alles rustig dat helpt wel. Maar toch voel ik me onrustiger dan eerst. Hopelijk is het even een nieuwe situatie waar mijn lichaam aan moet wennen en gaat het over een paar weken beter. Hiernaast slik ik ook nog 30mg citalopram.

Nietzsche

Nieuw berichtdoor Nietzsche » do 18 feb 2016 15:56

Ik ben twee weken geleden van 0,5mg risperdal naar 0 gegaan. En daar werd ik weer heel onrustig van. Dus toch maar weer begonnen. De volgende stoppoging zal waarschijnlijk van 0,5 naar 0,25mg zijn. Wellicht dat die stap wel te doen is. Of anders blijf ik gewoon de rest van mijn leven aan de risperdal.

Nietzsche

Nieuw berichtdoor Nietzsche » za 18 maart 2017 15:59

Weer een stoppoging gedaan van 0.5mg naar 0. Na een week toch maar weer begonnen. Ik was heel moe. Suf en alert tegelijk. Voelde mij niet onderdeel van de wereld. Disconnected zeg maar. En verder erg onrustig. Ik slik de risperdal nu bijna 5 jaar. Het verbaasd me hoeveel effect die 0.5mg heeft.

Nietzsche

Keer terug naar Medicijnen