Re: Alpha Stim AID

Nieuw berichtdoor Nietzsche » zo 29 maart 2015 11:50

http://youtu.be/oYlmITFkueE

Getuigenissen vanuit het leger in de V.S.

Nietzsche

Nieuw berichtdoor Nietzsche » za 18 apr 2015 08:00

Ik gebruik het apparaat nu 3 weken en ik merk met name dat ik dieper doorslaap. Het gaat de afgelopen drie weken goed met me en heb ook meer energie. Ik voel me minder zenuwachtig. Ik hoop dat dit zich door zal zetten in de komende weken. Ik ben nu nog niet aan het werk maar als ik aan het werk ga dan ben ik benieuwd hoe het apparaat zal helpen om de stress wat te verminderen.

Nietzsche

Nieuw berichtdoor merel123 » di 21 jul 2015 13:38

Hoi Nietzsche,

Wat leuk om hier jouw verhaal hier te lezen. Ik heb er zelf ook een in huis (nu gehuurd maar ik ga hem wel kopen). Dat van dat zenuwachtige gevoel herken ik zo goed. Ik wist dan niet precies waar het vandaag kwam. Nu ik de alpha stim gebruik is dat zo goed als helemaal verdwenen, echt heel gek. Ik was behoorlijk sceptisch maar medicatie wilde ik echt niet dus toen heb ik het toch maar geprobeerd. Op mijn werk merk ik ook het effect. Het lijkt of het allemaal wat minder hectisch is. Dat is het natuurlijk niet maar zo ervaar ik het. Collega's weten niet dat ik de alpha stim gebruik maar het valt ze wel op dat ik beter in mijn vel zit! Nou, ik hoop dat het voor jou nog steeds zo goed werkt.

Groetjes Merel

merel123

Nieuw berichtdoor Nietzsche » zo 20 sep 2015 09:11

Ik gebruik de alpha stim nu een half jaar. Ik werk weer volledig. Dat geeft mij af en toe stress. En soms wordt het me teveel. Ik gebruik de alpha stim nu een paar keer per week. Met name als ik mij erg onrustig voel. Werkt het? Laten we zeggen dat ik mij er goed bij voel. Ik heb wel het gevoel dat ik baat bij de alpha stim heb. Maar zelf rustig blijven en jezelf niet de paniek indenken is natuurlijk net zo belangrijk.

Nietzsche

Nieuw berichtdoor MoniqueMaria » do 17 maart 2016 08:49

Dag Nietzsche en Merel

Ik ben benieuwd of de aplha stim nog steeds goed werkt voor jullie?

Groetjes Monique

MoniqueMaria

Nieuw berichtdoor Nietzsche » zo 27 maart 2016 19:06

Ik gebruik hem af en toe nog. Als ik bijvoorbeeld een drukke week heb gehad. Dan ga ik op zaterdagmiddag lekker 2 uur slapen. Dan zet ik mijn alpha stim op standje 3 en ga ik slapen. Ik voel me altijd een stuk beter daarna maar of dat nou door de alpha stim komt of het slapen.

Over het algemeen kan ik natuurlijk geen wetenschappelijk bewijs geven dat het werkt. Maar ik voel mij er goed bij en heb voor mijzelf het gevoel dat mijn lichaam er baat bij heeft.

Nietzsche

Nieuw berichtdoor merel123 » zo 17 apr 2016 14:04

Hoi Monique,

Ik gebruik hem nog steeds inderdaad. Niet meer elke dag hoor maar als ik voel dat ik wat meer stress heb gebruik ik hem weer een paar dagen. Toen ik dacht dat ik hem niet meer nodig had heb hem een tijdje uitgeleend aan een vriendin die hem ook wel kon gebruiken. Na een week of 3 wilde ik hem toch weer terug hebben :-). Het is gewoon echt heel fijn om iets te hebben wat mij direct helpt beter te ontspannen zonder bijwerkingen.

Nou, misschien heb je er iets aan.

Groetjes Merel

merel123

Nieuw berichtdoor merel123 » zo 17 apr 2016 14:07

Ik zie nu dat ze op youtube filmpjes met ervaringen hebben:

https://www.youtube.com/channel/UC5QC-A ... nBdPW1tb3g

Groetjes Merel

merel123

Keer terug naar Medicijnen