Re: AD paroxetine; wat is normaal?

Nieuw berichtdoor ElzaL90 » vr 01 mei 2015 17:44

Niemand tips of ziet iets herkenbaars?

ElzaL90

Nieuw berichtdoor Bea » vr 01 mei 2015 19:38

Je kunt sommige milde bijwerkingen ervaren in de komende twee weken zodra het medicijn opbouwt in je systeem. Het zal beginnen te werken binnen de eerste paar weken als ik me niet vergis, maar om er wat van te merken kan het dacht ik ook ruim een ​​maand duren. Wees geduldig.

Ik zelf heb op generieke paroxetine gezeten voor meer dan 10 jaar, 20 mg / dag. Vorig jaar begin juli werd ik erg lusteloos, en ongeïnteresseerd in alles. Ik was levenloos. Ik zag geen nut meer in het leven. Dit is dus niet mij, maar voor een tijdje dacht ik dat ik een goede keuze had gemaakt. Maar ik had vreselijke moeite mij te concentreren. Ik dacht dat dit symptomen van de menopauze waren, niet dus.

Ongeveer in november werd ik een beetje beter met de lethargie, maar leek meer prikkelbaar zonder reden. Ik ging naar mijn dokter. en ze vertelde me om mijn apotheek bellen en ze gaf me de lijst van fabrikanten voor de laatste 9 maanden.

Ik ben nu met afschuw vervuld. Ik ben een zeer slimme, professionele vrouw die haar angststoornis al voor 30 jaar lang beheerd. Om te denken dat onze geestelijke gezondheid zo onzorgvuldig wordt behandeld door deze generieke geneesmiddelen laat me in shock achter. Hoe zit het met alle mensen waar we zo veel moeite mee hebben, maar geen idee wat de oorzaak ervan is?!? Ze verkopen generieke geneesmiddelen naar ons alsof ze allemaal gelijkwaardig zijn aan elkaar, maar van al deze opmerkingen en mijn eigen ervaring, is dit ver van de waarheid. Bijna zo ver dat het beangstigend wordt...

Ik vond dat Aurobindo het ergste medicijn voor mij was, waardoor ik als een zombie leefde voor maanden lang. Apotex was niet veel beter. Maar ik weet dat iedereen zijn of haar chemie anders is.

Als er iets niet goed voelt, dan is er iets niet goed. Laat de arts je niet vertellen dat de generieke geneesmiddelen dezelfde zijn, dan zijn ze naar mijn mening niet (en vele andere meningen via Google). Als je de indruk krijgt dat hij of zij niet weet waar je het over hebt. Blijf vragen stellen!

Groetjes,
Bea

Bea

Nieuw berichtdoor theo03 » ma 29 jun 2015 13:05

Hallo
Heb die troep ook geslikt een week of 7 bij mij werd de angst alleen maar erger kreeg ook rare gedachtes om er een eind aan te maken . Ben toen gaan afbouwen en dat was nog erger dus raad ik een ieder dit spul af .
Grt Theo

theo03

Nieuw berichtdoor -Danielle- » wo 08 jul 2015 21:49

Ik slik nu ong. 1,5 jaar paroxetine. Het duurde bij mij 2-3 weken voordat alles weer een beetje zich opnieuw geordend was in mijn lichaam. Kan me voorstellen dat van merk wisselen in het begin weer even een terugslag is. Het werkte bij mij heel goed, ik heb ermee mijn laatste studiejaar kunnen afmaken. Per persoon is het heel verschillend welk medicijn wel of niet werkt! Vooral met ad. Het belangrijkste is een goeie begeleiding!

-Danielle-

Keer terug naar Medicijnen