Re: iemand ervaring met paroxetine?

Nieuw berichtdoor Rifje » do 18 feb 2016 22:59

Hi Remy,

Ik heb zelf geen ervaring met paroxetine, maar wel met een ander modern anti depressivum.

Ik heb sinds een maand een ophoging (verdubbeling) en 2 weken lang ging het erg slecht. Ik had er geen vertrouwen meer in. Ik kwam me bed ook niet uit. Op een gegeven moment sleurde ik mezelf eruit en ging me dagelijkse dingen doen met veel moeite. Na 3 weken ging het ineens makkelijker. Nu zit ik in de 4e week en functioneer weer een beetje. Het sluipt zo stiekem je bloed in dat je bijna niet geloofd dat het werkt.

Moraal van het verhaal. Blijf niet wachten tot het gaat werken. Zo blijf je alert op elk gevoel in je lichaam en je negatieve stemming zal ervoor zorgen dat elke vorm van verbetering negatief wordt geinterpreteerd. Ga in plaats daarvan iets actiefs doen. Als je er nog de fut voor hebt, probeer een klein beetje te sporten, dat hielp ook bij mij.

Sterkte en blijf erin geloven. Voor veel van ons doet een AD wonderen!

Rifje

Nieuw berichtdoor remydordrecht » zo 21 feb 2016 16:53

hee Rifje,

Bedankt voor je reactie. Ik ben vandaag voor het eerst weer mijn bed uit. Het was kotsen, diarree en noem maar op dus er zat echt niks anders op dan op bed te blijven met heel veel angst. ben meer dan 5 kilo in een week afgevallen. Ik heb vandaag het gevoel dat het beter gaat, al beter dan voor ik er mee begon dus kijk met veel vertrouwen naar de toekomst.

remydordrecht

Nieuw berichtdoor Rifje » di 23 feb 2016 14:01

remydordrecht schreef:hee Rifje,

Bedankt voor je reactie. Ik ben vandaag voor het eerst weer mijn bed uit. Het was kotsen, diarree en noem maar op dus er zat echt niks anders op dan op bed te blijven met heel veel angst. ben meer dan 5 kilo in een week afgevallen. Ik heb vandaag het gevoel dat het beter gaat, al beter dan voor ik er mee begon dus kijk met veel vertrouwen naar de toekomst.

Hi Remy,

Hoe voel je je inmiddels? De eerste weken zijn het zwaarst. Hou nog even vol.

Ben benieuwd of het aan is geslagen. Ik zit zelf ook steeds meer te overwegen om over te stappen, maar die inwerktijd is zo afschuwelijk.

Rifje

Keer terug naar Medicijnen