Re: Seroquel goedgekeurd voor Generaliseerde Angst Stoornis

Nieuw berichtdoor Beau1981 » zo 20 nov 2016 14:12

Hoi,

Mijn therapeut wil me ook aan de medicatie, maar ik wil eigenlijk niet.
Hoe bevalt de Seroquel je tot nu toe?

Beau1981

Nieuw berichtdoor Meisje94 » di 22 nov 2016 00:24

Hoi!

Ook ik ben benieuwd. Ik slik nu een aantal weken standaard (eerst alleen voor nood) 25mg dit bevalt mij erg goed!! Maar nu na een aantal weken merk ik dat ik er toch wakker door wordt wat eerst niet zo was. Nu krijg ik 50mg vandaar de intresse. Hoe bevalt een hoge dosering?

Meisje94

Nieuw berichtdoor angsthaasje » di 27 dec 2016 22:00

Ik merkte vanaf 100mg al dat het 90% van mijn GAS vermindert!
Tot nu toe bevalt de Seroquel erg goed. Dit is het meest effectieve middel wat ik heb gehad. En, ik heb véél gehad!! Mijn GAS is wel tot 90% verminderd. Ik slik 300mg voor een schizoaffectieve stoornis.

Ik heb helaas ook nog een laat vastgestelde paniekstoornis met agorafobie. Maar daar heb ik nog steeds veel last van.

angsthaasje

Nieuw berichtdoor angsthaasje » ma 27 feb 2017 21:09

Tot op heden slik ik nog steeds naar tevredenheid Seroquel. Nu 100mg in de ochtend en 300mg in de avond.
Ook slik ik Rivotril / Clonazepam 3 keer daags voor vast. Dit werkt wel goed. :mrgreen:

angsthaasje

Nieuw berichtdoor angsthaasje » do 01 jun 2017 20:40

Helaas veel problemen gekregen met de Seroquel. Van de gewone variant moest ik elk kwartier plassen tot 3 uur na inname! Toen de gereguleerde XR versie gekregen, maar toen kon ik helemaal niet meer plassen en ben ik naar de huisartsenpost gegaan. Arts concludeerde dat dit urine-retentie was. Bijwerking van de Seroquel. Gelijk gestopt (met 600mg XR in totaal). Had ontwenning, maar na een spoed-afspraak met de psych overgestapt op Clozapine. Dit is een goed antipsychoticum, maar doet weinig tegen de angst, dus ik slik nu 3 keer daags 0,5mg Rivotril erbij. Nu gaat het wel.

angsthaasje

Keer terug naar Medicijnen