Re: Van paroxetine naar andere ad?

Nieuw berichtdoor Jana1984 » za 02 dec 2017 12:42

Hallo,

mijn man neemt al 20 jaar Paroxotine in combinatie met Mirtazapine. Het zegt dat als hij alleen Paroxotine neemt, net als jou terugkerende angstaanvallen heeft, alsook tremor. Ik weet dat hij zich ooit eens heeft laten onderzoeken en toen bleek dat hij een aangeboren serotonine gebrek had in de hersenen. Misschien ook eens navragen bij je arts of hij je kan doorvewijzen om dit te laten onderzoeken?

Veel sterkte!

Groetjes,
Jana

Jana1984

Nieuw berichtdoor bijzondere » za 27 jan 2018 23:51

Goedendag Jana,

Ik heb ook last van dezelfde situatie, gebruik al 20 jaar paroxetine tegen angstaanvallen, maar, de laatste jaren komen ze er gewoon doorheen. Vreselijk weer...Ik zou me ook willen laten testen of ik een tekort aan serotonine heb....En denk ook steeds dat ik ook een andere medicatie erbij moet. Mij is verteld dat dat niet te onderzoeken is...Ik zou graag willen weten waar hik zich heeft laten onderzoeken daarvoor. Ik wil het ook heeel graag weten vanwege ook nog andere klachten.Waar heeft hij zich laten onderzoeken? Graag hoor ik van u...Vr Gr Ellen Visser.

bijzondere

Nieuw berichtdoor bijzondere » za 24 maart 2018 12:52

Hallo Jana, hoe gaat het nu met de angsten? Heb je mn bovenstaand berichtje nog gelezen? Groetjes van Ellen....

bijzondere

Keer terug naar Medicijnen