Re: Ik zoek een lotgenoot

Nieuw berichtdoor Sam123 » wo 07 jun 2017 00:15

Hai joey!
Ik zie mezelf meteen in de spiegel zodra ik jou verhaal lees vandaar dit berichtje.
Ik ben dan 25 maar loop al byna 6 jaar met een angstoonis met veel ups maar ook veel downs gehad. Mischien een idee om even met elkaar tr kletsen via de mail of iets?
Groet,
Sam

Sam123

Nieuw berichtdoor Charlinne » di 13 jun 2017 15:45

Sam123 schreef:Hai joey!
Ik zie mezelf meteen in de spiegel zodra ik jou verhaal lees vandaar dit berichtje.
Ik ben dan 25 maar loop al byna 6 jaar met een angstoonis met veel ups maar ook veel downs gehad. Mischien een idee om even met elkaar tr kletsen via de mail of iets?
Groet,
Sam

Hetzelfde hier!

Charlinne

Nieuw berichtdoor Charlinne » di 13 jun 2017 15:46

joeyjoe schreef:Hallo mensen,

Ik ben joeyjoe en ben 22 jaar. Ik heb sinds vorig jaar koningsdag een angststoornis ontwikkeld. Ik heb drie a vier maanden heel veel angst gehad. Ik durfde nergens heen. Ik heb wel steeds van alles geprobeerd maar dat werd me steeds te heftig. Ik had na een maand al een psycholoog waar ik een x in de week naar toe ging. De psycholoog heb ik gehad tot eind november 2016 toen ben ik overgegaan naar CGT. Daar heb ik nu zo'n 8 gesprekken mee gehad. Ik durf nu al steeds meer dingen te doen. Het ging zelfs zo makkelijk dat ik stukjes extra om fietste of met het OV er wat langer over wilde doen. Ik zit nog op school en zit in mijn examenjaar. Over een maand heb ik examen.. Behoorlijk stressvol dus. Nou heb ik heel veel dingen doorstaan : OV, cafés, verjaardagen, volle stadions (voetbalfan).. Nu ben ik helaas heel even terug gevallen en zoek ik een lotgenoot. Waarmee ik ervaringen kan delen. Vooral op die moeilijke momenten. Ik hoop dat iemand mij begrijpt en jammer genowg hetzelfde onder vind. Groetjes joeyjoe

Hetzelfde hier!

Charlinne

Keer terug naar Lotgenoten