Re: GAS, ASS, Agorafobie, Chr. Hventilatie | Lotgenotencontact

Nieuw berichtdoor LighthouseoftheUnaccepted » do 14 jun 2018 17:51

Heb er nu bijgezet dat ik autisme heb, was bang om dat te doen omdat mijn lijst al zo groot was en ik bang was dat niemand zou reageren als ik dat erbij zou zetten. Maar kreeg toch geen reacties dus heb het er toch maar bij gezet. Ben wie ik ben en kan er ook niks aan doen dat ik zo ben. Had het meteen moeten doen, mijn excuses. Was bang.

Het heeft mij veel moeite gekost dit bericht te plaatsen en autisme is iets waardoor je meteen als een freak wordt gezien of als een kind wordt behandelt. De één ziet je als een freak en wil niks meer met je te maken hebben, de ander als een kind en neemt je niet meer serieus, dan de ander geeft van iedere situatie die optreed de schuld aan je autisme en gooit het constant in je gezicht, ook wanneer het er niks mee te maken heeft, en dan heb je mensen die je als een soort interessant wezen zien en je gaan bestuderen als een laboratorium-rat en maar vragen blijven stellen. Maar op gelijk niveau, dat zit je nooit. Ben een mens, net als iedereen met goede en slechte kwaliteiten en eigenschappen, heb een hoop liefde te geven en heb een heel goed hart en ben zo loyaal als maar kan maar door problemen heen zien kunnen de meeste mensen helaas niet zo snel.

Zou nooit iemand durven te beoordelen op hun zwaktes, waar ze mee geboren zijn of waar hun zware leven ze toe gemaakt heeft, dat is wel zo intens laag. Die mensen die dat wel doen moeten goed in de spiegel kijken en voordat ze oordelen over een ander eerst maar eens oordelen over zichzelf en daaraan gaan werken. Zijn ze wel even bezig.

LighthouseoftheUnaccepted

Keer terug naar Lotgenoten