Beste mensen,
ik ben opgelicht via marktplaats en nu wil ik proberen mijn geld terug te krijgen. ik heb eerder de bank gebeld om mijn geld terug te krijgen, maar zij konden mij niet helpen omdat ik opgelicht ben. zij adviseerde mij om een melding en aangifte te doen bij de politie.
Na een eigen onderzoek heb ik de oplichter kunnen traceren. Ik heb haar telefoonnummer, adres (vermoedelijk), een kopie van haar id kaart, e-mailadres en de naam van haar moeder. ook ben ik erachter gekomen dat zij al eerder mensen heeft opgelicht.
Ik heb haar een mailtje gestuurd waarin ik haar laat weten dat ik weet wie zij is. zij mailde terug, dat ik maar moest zien te bewijzen dat zij de eigenaar is van dat rekeningnummer.
Nu weet ik zeker dat het rekeningnummer niet op haar naam staat. Ik heb dus een bericht gestuurd naar de bank (community ing), dat ik erachter ben gekomen dat ik gewoon geld naar een verkeerde rekeningnummer heb over gemaakt. Weet iemand of de bank dan zou willen weten naar welke rekeningnummer ik het geld dan wel wilde overmaken?