Re: Uitkeringsinstanties

Nieuw berichtdoor Feniks » za 16 sep 2017 15:19

Hoi,

Wat een vervelende situatie! Heel begrijpelijk dat je je druk maakt. Ik val gelukkig nog onder de oude WAO regeling, maar heb jaren geleden ook veel stress gehad rondom herkeuringen.
Zou het een idee zijn je psycholoog te vragen een keer met je mee te gaan naar het UWV?

Sterkte.

Feniks

Re: Uitkeringsinstanties

Nieuw berichtdoor User16909 » za 16 sep 2017 16:36

Feniks schreef:Hoi,

Wat een vervelende situatie! Heel begrijpelijk dat je je druk maakt. Ik val gelukkig nog onder de oude WAO regeling, maar heb jaren geleden ook veel stress gehad rondom herkeuringen.
Zou het een idee zijn je psycholoog te vragen een keer met je mee te gaan naar het UWV?

Sterkte.

Die mag niet mee, van haar baas. En dat heeft ook geen zin, want:
a. Ik heb nu geen UWV-uitkering meer;
b. UWV heeft meerdere evaluatieverslagen van psycholoog in handen, maar ze vinden nog steeds dat ik me aanstel.
c. Laatste (niet-bevoegde Verzekerings)arts heeft met mijn toestemming naar mijn huisarts gebeld en allerlei vragen gesteld waarmee ik NIET heb ingestemd. Dingen over zelfmoord en dergelijke. Totaal niet relevant, voor iemand die een angststoornis heeft en niet depressief is.

Ik heb inmiddels ook een verslag van een gesprek met een psychiater, deze vindt ook dat ik een 'paniekstoornis met agorafobie' heb. Hopelijk kunnen we dit gebruiken in Bezwaar.

Ook denk ik eraan om een tweede, onafhankelijke psychiater op te zoeken voor een second opinion. Hoewel.. Heeft dat zin? Twijfels, twijfels..

User16909

Keer terug naar Overige bezorgdheid