Re: Geen angst meer door voeding.

Nieuw berichtdoor actje » do 05 jun 2014 17:18

Bedankt voor het delen van je verhaal. Ik sluit me volledig bij de standpunt aan. Ook ik voel mij weer happy en heb het gevoel dat de wereld een hele mooie plek is dankzij goede voeding, smoothies, vitamines en magensiumcitraat. Super dat je je verhaal deelt en mensen inspireert om hun leefstijl om te gooien. Lieve mensen; je bent wat je eet, en laat dat nou net de kracht zijn om van je klachten af te komen!!

actje

Nieuw berichtdoor cath » wo 02 jul 2014 13:37

Beste Daan, je hebt me met je verhaal weer wat moed gegeven, ik ben in de zoveelste panniekstemming en zocht wanhopig naar de ultieme tip die me van mijn angst af zou helpen, ik meen deze nu gevonden te hebben.
Vol moed begin ik morgen met blenderen, mixen en opdrinken van groenten, noten en zaden en abrikoospitten, ik hoop toch zo dat het helpt. Ik heb een vraagje : mix je de groenten rauw of gekookt ?
Bedankt voor je verhaal, ik laat nog weten of het ook van mij een andere mens maakt.

Actje, ik heb zojuist gereageerd op een ander topic waar jij een bericht hebt geplaatst een maand geleden, ik zie dat je ook je voeding (ontbijt) hebt aangepast, ben benieuwd of het mij ook op de goede weg helpt.

Liefs !
Cathy

cath

Nieuw berichtdoor Ted1974 » zo 28 okt 2018 13:35

Na jaren een bericht van mij op dit topic.

Heel herkenbaar dat je met de juiste voeding ver kan komen.
Maar of het voor iedereen zo makkelijk gaat ????

Na een paar dagen een stap terug gedaan te hebben met mijn klachten
begin van dit jaar kwam ik op de voeding met Gaba.
Gaba zit in uien, broccoli , banaan, diverse noten, tomaat, ei, vette vis, amandelen , spinazie ,
volkoren producten en havermout .

Door hier op te gaan letten en het Gaba niveau te verhogen kwam ik op 1 paniek vrije dag uit.
Was er ca 10 dagen mee bezig.
Helaas hield geld mij van deze onderhoud Gaba af waardoor ik ermee moest stoppen.

Je heb ook Gaba pillen en poeder.
Maar dat sloeg helaas niet aan.

Naast Gaba neem je met deze producten natuurlijk een hoop andere vitamine mee
wat denk ik de doorslag gaf deze ene dag.

Ted1974

Keer terug naar Mijn verhaal