Re: Paniekaanvallen wegens binding

Nieuw berichtdoor Luci Fer » za 17 sep 2016 15:56

Ik herken dit ook heel erg. Ik vind het jammer (ben net nieuw hier) dat ik merk dat er vrij weinig reacties zijn op verhalen of vragen.

Ik ben zelf net in een nieuwe relatie, en hoe meer ik me wil binden, hoe angstiger ik word. Wat erg frustrerend is omdat ik me juist heel graag wil binden. En als je op internet zoekt vind je vooral "support" voor de persoon die in relatie zit met iemand met bindingsangst en niet persee voor de persoon die het ervaart, want de persoon met bindingsangst is een "asshole" of een "bitch".

Ik hoop dat er mensen zijn die eventueel wel onderbouwend iets kunnen zeggen om hier mee te helpen...

Succes met alles

Luci Fer

Re: Paniekaanvallen wegens binding

Nieuw berichtdoor dietje12 » ma 31 okt 2016 10:31

Jaaaaaa, dit zou ik kunnen zijn.Als ik op mezelf ben functioneer ik prima. Sterker nog, elke keer begin ik een relatie vanuit een fantastisch gevoel, ik zit lekker in mijn vel, alles gaat goed. Na een paar maanden relatie begint het, paniekaanval, chronisch hyperventilatie. En je snapt het niet, ik ben een super goede toegewijde moeder, een goede werknemer die haar werk erg goed doet, ik ben toegewijd aan mijn huisdieren en we maken het af tot het eind. Mijn vriendinnen zijn al 30 jaar in mijn leven. Maar zodra er een partner om de hoek komt kijken gaat het fout. Nu heb ik een relatie van 9 maanden en eindelijk zie ik in dat dit niet aan de partner ligt maar dat ik het ben. Ik doe alles om een goede relatie te onderhouden maar ik voel me gewoon met tijd en wijlen echt heel erg slecht. Hartkloppingen omdat ik weet dat ik naar hem toe ga. En soms mijn nek breken om weer naar huis te gaan. Terwijl ik echt heel erg naar hem kan verlangen. Ik vind het zo vervelend. Niks vind je op internet en in mijn netwerk is er niemand die zich hier in herkend, sterker nog, ze begrijpen me er niet in. DIngen die je leuk zou moeten vinden, die zij leuk vinden, vormen voor mij stress.
Dus ik snap jou heeeeeel goed. Dit zou mijn reactie kunnen zijn.

dietje12

Keer terug naar Mijn verhaal