Re: Ga ik dood? Spoedig ben ik bang

Nieuw berichtdoor _87_ » wo 04 jan 2017 14:19

Overigens, er is gisteren nog een ECG gemaakt in het ziekenhuis. Deze is door de huisarts bekeken (vreemd), daar op waren geen afwijkingen te zien. Maar ik voel me met de dag vermoeider, duizeliger, en pijn op de borst.

_87_

Re: Ga ik dood? Spoedig ben ik bang

Nieuw berichtdoor Ikalleen » do 12 jan 2017 21:29

Lieve _87_,

ik ben net nieuw op dit forum en jou bericht is het eerste wat ik las. Onmiddellijk greep het me naar de keel omdat het zo herkenbaar is. Vooral je laatste zinnetje "stond vorig jaar nog te springen in het leven". Ik ook letterlijk en alles is op een week tijd in elkaar gevallen als een kaarten huisje. Maar ik wil het hier niet over mezelf hebben. Omdat ik nu zelf niet "ok" ben kan ik je niet de beste raad geven maar als ervaringsdeskundige wil ik wel zeggen dat je niet gek aan het worden bent. Je lichaam is een raar iets en blijkbaar kan het reageren om dingen die we zelf niet door hadden dat we voelde.

Probeer je bezig te houden met kleine dingen. Zoals een korte soap bekijken of een programma om te lachen. Als het je lukt kan je ook iets lezen. Maar bekijk een stap voor stap. Zoek iemand waarmee je kan praten. Want het is misschien cliché maar praten helpt.

Heel veel succes!

Ikalleen

Keer terug naar Mijn verhaal