Re: wil even mijn verhaal kwijt, bang van alles.

Nieuw berichtdoor NoControl » vr 04 aug 2017 06:07

Hey,

ik herken me veelal in je bang om dood te gaan angst, vooral het bang zijn voor een hartaanval heb ik heel erg,
Ook de chronische hyperventilatie is geen pretje, die geeft je inderdaad alleen lichamelijke klachten die je angsten alleen maar versterken. De angst om dood te gaan heerst bij mij heel erg ik lig nu nog wakker omdat ik denk dat als ik ga slapen ik niet wakker word.
Ook niet echt een pretje, ben je voor je angsten wel in behandeling?
Weet in ieder geval dat je niet alleen bent en dat het allemaal tussen de oren zit helaas.
Het zou makkelijker zijn om een gebroken been te hebben dan iets waar je geen controle over hebt.

Veel succes met het onder controle krijgen van je angsten.

NoControl

Re: wil even mijn verhaal kwijt, bang van alles.

Nieuw berichtdoor Johan346 » za 05 aug 2017 10:16

Hallo Stien,

Heb je al hulp gezocht bij een therapeut? De huisarts is ook een goed beginpunt. Zoek een therapeut waarmee je kan mailen, zodat je eerst niet hoeft te bellen. Dat is mijn tip. Het kan soms mislopen omdat sommige therapeuten gek genoeg alleen openstaan voor bellen. Onbegrijpelijk vind ik dat, omdat je mensen met een sociale fobie hiermee buitenhoudt.

Het klinkt wel erg allemaal wat je zo omschrijft. Ik heb eigenlijk alleen last van een sociale fobie. De andere angsten heb ik niet. Een sociale fobie alleen is al zwaar genoeg.

Lukt het nog wel leuke dingen te doen of wordt dat allemaal belemmert ?

Groetjes

Johan346

Keer terug naar Mijn verhaal