Dag iedereen,
Mijn naam is Michelle, ik ben 19 jaar en woon in België.
Nu heb ik al ongeveer een jaar last van angstaanvallen, dit altijd voor specifieke plaatsen zoals bv. Aula's, openbaar vervoer, wachtrijen etc.. maar sinds dit weekend zijn mijn angstaanvallen ernstige paniekvallen, zonder enige aanleiding geworden. De eerste keer was dit terwijl ik gewoon thuis op het gemak in de zetel tv zat te kijken, opeens werd ik kortademig en begon te paniekeren en te flippen in m'n hoofd. Toen ben ik naar buiten gelopen en doelloos beginnen lopen uit paniek. Toen ik een Alprazolam genomen had werd ik terug rustig.
Dat was echt een verschrikkelijke ervaring en ik leef nu in constante angst om terug dat gevoel te ervaren. Meestal word ik nu tegen de avond paniekerig en bang, maar begin hierdoor steeds meer preventief Alprazolam te nemen waardoor ik steeds afhankelijker word aan dit medicijn..
Ik heb mij nog nooit zo gevoeld in m'n leven en ben heel bang voor wat de toekomst zal brengen, het is ondragelijk gewoon.
Maar natuurlijk ben ik blij hier te lezen dat ik niet de enigste ben met deze problemen. Al jullie advies en tips zijn zeker welkom en het zou natuurlijk tof zijn om hier mensen te leren kennen die hetzelfde doormaken als mij.
Groetjes Michelle