Re: Angst beheerst mijn leven

Nieuw berichtdoor Feniks » vr 02 feb 2018 19:40

Hoi Marley,

Wat naar allemaal. Het klinkt mij alsof je een heel laag zelfbeeld hebt. Je bent echt niets minder dan andere mensen he! Heb je weleens professionele hulp gezocht?

Succes,
Feniks.

Feniks

Nieuw berichtdoor Sofke » di 06 feb 2018 22:28

Het is echt nodig om nu professionele hulp te zoeken. Dat is eigenlijk vrij eenvoudig, je gaat langs je huisarts of maakt een afspraak bij een psycholoog in de buurt. Het is echt nergens om je over te schamen, integendeel, hulp zoeken getuigt van een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Ik begrijp dat het allemaal angstaanjagend is, maar de beste manier om ermee om te gaan is je angsten recht in de ogen te kijken en jezelf dwingen om toch te solliciteren, toch naar dat feestje te gaan, ... je kunt klein beginnen en bv. je boodschappen doen. Je zult zien dat er niets ergs zal gebeuren en dat geeft je dan weer meer zelfvertrouwen om de volgende stap aan te kunnen. Succes!

Sofke

Nieuw berichtdoor Kim92 » di 13 feb 2018 19:23

heey!

Ik herken mezelf hier 100% in. En inderdaad het idee dat je het van je af kan schrijven kan al zoveel doen. Ik zoek ook iemand om hierover te praten, omdat in het "echte" leven mensen je bekijken alsof je gek bent en dit ook niet kunnen begrijpen omdat ze het gevoel niet kennen.

groetjes Kim

Kim92

Keer terug naar Mijn verhaal