Re: Straatvrees, slachtoffer zinloos geweld, introductie.

Nieuw berichtdoor Feniks » ma 05 feb 2018 19:53

Hoi Ralf,

Wat een heftig verhaal! Ik wil je een groot compliment geven, dat je ondanks alles zo positief blijft. Je weet jezelf te vermaken en hebt contacten, vind het echt heel knap.

Sterkte,
Feniks

Feniks

Nieuw berichtdoor Radijs » vr 09 feb 2018 22:01

Beste Feniks,

Heel hartelijk bedankt voor je reactie.
Het is niet altijd gemakkelijk om positief te blijven. Ik probeer het iedere dag.
Mijn vrienden en familie begrijpen mij wel. Toch voel ik me nog steeds een roepende in de woestijn.
Ik heb het idee dat niemand die zelf echt angst heeft doorstaan het dan ook echt werkelijk begrijpt wat wij meemaken. Ik had ooit een hele lieve privé psychiater, meneer Kars. Helaas is hij overleden.
Zelfs tijdens mijn behandeling bij GGZ Ingeest kon ik bij hem terecht, met goedkeuring van mijn huidige psychiater; dat was zijn voorwaarde. Gelukkig honoreerde mijn huidige psychiater mijn verzoek om gelijktijdig met mijn oude psychiater te praten die eigenlijk zelf al was gestopt met praktiseren.
Hij liep al tegen de zeventig en het was dan ook een vriendendienst. Ik mis meneer Kars heel erg, hij is de enige psychiater geweest onder wie ik bij behandeling was die nog echt doortastend te werk ging met psychotherapie en psychoanalyse. Helaas is dat niet meer van deze tijd. Tevens ben ik van mening dat meneer Kars me begreep en met mij meevoelde.
Ik blijf positief maar ik ben nog steeds zo ontzettend bang. Angst overheerst mijn leven. Ik heb het idee dat mijn leven al jaren stil staat.

Groet, Ralf

Radijs

Nieuw berichtdoor Troubledsoul6 » vr 09 feb 2018 23:28

Hi Ralf,

Ik heb net je verhaal gelezen. Wat heftig man! Ik vind het heel erg voor je. Leven met zo'n psychische aandoening is al verschrikkelijk en dan ook nog een mishandeling erbij. Het enige wat ik tegen je kan zeggen is; schaam je niet voor je angst en eenzaamheid. Je moest eens weten hoeveel mensen achter hun voordeuren elke dag kampen met angst, depressie en eenzaamheid. Maar je mag er niet over praten in deze "geluksmaatschappij", want dan ben je meteen een loser en is het je eigen schuld. Helaas hebben vooral de gevoelige zachtmoedige mensen het tegenwoordig het zwaarst. Maar het zijn net die mensen met wie ik het beste kan opschieten... :)

Ik wens je veel sterkte en kracht jongen. En blijf in jezelf geloven, jouw tijd komt nog.

Groeten, Ron

Troubledsoul6

Nieuw berichtdoor Radijs » zo 11 feb 2018 17:10

Hoi Ron,

Bedankt voor je steun! Ik zal blijven geloven in mijzelf. En zoals je zegt, mijn tijd komt later wel.
Ik ben blij dat je dat zegt dat laatste was ik zelf even vergeten XD

Ik ga mijn best doen \(^0^)/

Groet,

Ralf

Radijs

Nieuw berichtdoor MarcusAntonius » vr 30 maart 2018 20:14

Beste Ralf

Wat een ongelooflijk verhaal, veel sterkte.
Ik ben ook een keer beroofd en dit heeft mijn symptomen zeer verergerd. Ik was zelfs een tijd bang voor allochtone mensen. Wat is er precies gebeurd? PM me

Marcus

MarcusAntonius

Nieuw berichtdoor Radijs » do 05 apr 2018 18:35

Hoi Marcus,

Wat naar om te horen dat je berooft bent!
Ik zal je snel een pm sturen dan schrijf ik precies op wat er gebeurt is, geef me even de tijd want het is heel wat.

Veel sterkte toegewenst!

Groet,

Ralf

Radijs

Keer terug naar Mijn verhaal