Re: Angst en paniek op werk

Nieuw berichtdoor Joey85 » za 11 aug 2018 21:39

Hallo Mini,

Wat akelig dat je dit hebt. Ik begrijp jou situatie, ik heb het niet op het werk maar ik heb wel angst voor lange autoritten met andere persoon(en) erbij en angst voor feestjes, uiteten etc.

Is het misschien een idee om rustig op te bouwen om weer naar je werk te gaan als dit mogelijk is.
Dat als je misschien maar een of twee uurtjes naar je werk gaat dat dit misschien wel lukt of ook niet?
En als je misselijk wordt zou ik jou metoclopramide aanraden, dit heeft mij ook goed geholpen bij de misselijkheid, het werkt op de hersenen zodat je niet snel misselijk denkt te worden en laat de darmen sneller werken zodat je maag sneller leeg is.

Toen ik een nieuwe baan kreeg was ik ook heel gespannen en voelde ik mij misselijk de eerste week en kon ik bijna niks eten in de pauze. Dit werdt minder en minder en nu kan ik gewoon eten omdat ik gewend was aan de omgeving en collega's en ben ik niet meer misselijk op het werk. Helaas in sociale situaties buiten het werk heb ik het wel nog en raak ik ook gespannen en soms in paniek.

Hopelijk voel je je nu al weer wat beter. En veel sterkte ermee.

Joey85

Keer terug naar Mijn verhaal