Re: Hyperventilatie 's nachts?

Nieuw berichtdoor Rag88 » ma 17 jul 2017 22:07

Goedenavond ,

Ja ik heb hier momenteel ook last van. Zit nu recht op in bed mijn hartslag te checken en al mijn spieren spannen samen echt eng. :o Dit is niet de eerste keer voor mij want heb al jaren hyperventilatie. Hoe wordt jij rustig? Ik ben normaal dan de hele nacht op en val rond 04:00 pas in slaap en 05:30 gaat de wekker, :cry:

Gr Ragna

Rag88

Nieuw berichtdoor Dennisth » di 18 jul 2017 07:32

Dan ben je te gespannen. Ik zit nog steeds in therapie, maar voordat ik in therapie ging heb ik snachts trillingen gehad en overdag veel ademen en boeren.

Nu (na 2 maanden trainen) zijn de meeste klachten voorbij behalve hartkloppingen in rust. Ik heb erg veel last van hartkloppingen in de keel. Daar werk ik momenteel aan, iemand dezelfde ervaring betreft hartkloppingen? En ook met een terugval, want ik had pas geleden ineens weer heel erg last van veel ademen en hartkloppingen

Dennisth

Nieuw berichtdoor Vlinder20 » ma 24 jul 2017 18:08

Hoi Ragna ,

Dat is echt super vervelend... bij mij verdwijnt de paniek vaak na een uurtje dan besef ik me dat er nog niks ergs met me gebeurd is.. en probeer ik me te bedenken dat ik aan het hyperventileren ben en een paniek aanval heb...

Hoi Dennis ,

Oh ja hartkloppingen heb ik ook last van... maar vaak heb ik dit dus als ik heel angstig ben..

Vlinder20

Keer terug naar Hyperventilatie