Re: Duizeligheid, vreemd gevoel lopen

Nieuw berichtdoor ptries » vr 01 mei 2015 09:39

Hallo!

Ik had ook precies wat jij omschrijft! Plus nog zo'n 30 andere symptomen die er min of meer ineens waren. Het kan inderdaad een symptoom zijn van CHV. Het zou evt. ook kunnen komen door een infectie, bv Lyme, maar ik denk niet dat je je daar druk om hoeft te maken. Dan zou je meerdere klachten hebben die ik hier niet ga noemen, aangezien je hypochondier bent. Dan weet ik zeker dat je die morgen ook voelt, haha. Maar wel een andere vraag nog: heb je toevallig in de dag(en) ervoor je hoofd gestoten? Al is het maar lichtjes, en evt met alcohol op?

Wat zei de dokter trouwens? Heeft hij je zuurstofgehalte toevallig gemeten?

ptries

Nieuw berichtdoor E95 » vr 01 mei 2015 09:57

Nee ik heb mijn hoofd niet gestoten, ook geen alcohol gedronken. Ben net bij dokter geweest, heeft alleen mijn bloeddruk opgemeten die normaal was. Over een uurtje moet ik bloed prikken. Ik had ook al wat gelezen over lyme ja, maar kan die symptomen idd maar beter niet weten.

E95

Nieuw berichtdoor ptries » vr 01 mei 2015 10:36

Misschien een kleine geruststelling..ik had/heb precies wat jij ook hebt plus nog veel meer symptomen die ook allemaal tot Lyme behoorde. Ik heb me hier 3x op laten testen. Eerste 2x bij de huisarts en daar kwam beide keren dubieus uit. De laatste keer ol de Lyme afdeling in het Radboud Ziekenhuis en daar kwam negatief uit. Voor mij dus heel positief! Ik acht de kans daarom heel klein dat dat bij jou het geval is. Vaak ontstaan de klachten dan ook niet ineens.

Heb je verder nog klachten? En heb je er overal last van of op bepaalde plekken, bv. onbekende plekken of plaatsen waar veel licht of geluid is?

ptries

Keer terug naar Hyperventilatie