Hallo lieve mensen,
Ook ik herken mij in veel van jullie reacties.
Ik heb de laatste weken ook volgens mijn huisarts last van CHV.
Maar dat houd niet in dat ik dan ook rustiger ben geworden.
Het lijkt zelfs wel of het erger wordt.
Ik heb er vooral s'nachts last van.....wordt een paar keer wakker met hartkloppingen of een soort van trilling bij mijn hart en een onbehaaglijk gevoel op mijn borst.
Ook het met een schok en naar adem happende wakker worden herken ik heel erg, het is net of je hart dan even stilstaat.
Moet mezelf dan dwingen in bedwang te houden anders raak ik in paniek en dan is het helemaal mis.
Probeer weer te slapen maar dat onbehaaglijke gevoel geeft mij dan teveel angst en ga ik toch maar van bed af....
Dit zorgt ervoor dat ik dus maar een paar uurtjes slaap per nacht krijg en overdag oververmoeid ben en al mijn spieren strak staan van de spanningen.
Ook een beklemmend en soms stekende pijn op de borst en dan vooral bij inspanning...overdag ook last van af en toe steken in de linker arm en kaken met ook het boeren en winderigheid welke ik in veel reacties van jullie terug zie....
Door deze angst wordt ik een beetje hypochondrisch en denk dat ik iets aan mijn hart heb.
Daardoor krijg ik volgens mij nog meer klachten....wordt er helemaal gek van...
Ik hoop echt dat het ooit een keertje over gaat, en dat ik in ieder geval s'nachts weer wat door kan slapen.....
Gaat dit ooit over.....wie heeft deze klachten nog meer....gedeelde smart is halve smart
Groetjes Coby...