Hoi iedereen,
Ik ben noortje en 32 jaar, altijd een zenuwpees geweest! En al als jong kind bekend met hyperventilatie en angsten.
Nu heb ik het laatste jaar veel aan mijn hoofd gehad met de gezondheid van mijn vader, oma en meerdere stressmomenten.
Ik ben huisvrouw en dus veel tijd om te gaan zitten malen. Sinds begin december stress periode gehad met uitslagen van mijn vaders ziekte, toen de definitieve uitslag kwam viel er iets van mijn schouders! Dat dacht ik althans, maar nu houd mijn gezondheid me bezig. In de weken van de onderzoeken en uitslagen kreeg ik al minder eetlust. Erg nerveus gevoel van binnen.
Toen ben ik dat dus in de gaten gaan houden en ja dan krijg je angstaanvallen. Ik heb er nu dagelijks mee te maken, en denk de ergste ziektes te hebben. Mijn klachten zijn
*strak gevoel in bovenbuik
*smorgens zo zenuwachtig gevoel dat ik niet kan eten
*boeren
*raar gevoel in de ribben net onder de borsten
*snel vol na eten
*denken aan eten maakt me al misselijk, maar kan gelukkig wel eten!
*brok in keel, brandende keel.
*diep zuchten, veel gapen.
*koude en klamme voeten en handen
*duizelig bij opstaan
*ziektevrees
*angsten
Mijn meeste zorg gaat uit naar mijn lichamelijke klachten, mijn ha zei dat ik niks ernstigs mankeer en heeft me doorverwezen naar een psycholoog waar ik as dinsdag terecht kan.
Zijn er meerdere die deze klachten heeft.
Het valt me op als ik bv een feestje heb dat ik nergens last van hem, maar zodra ik erop let steekt het weer de kop op. Ben er dagelijks mee bezig wordt er moedeloos van
Alvast bedankt voor jullie reacties