Re: vreseljik

Nieuw berichtdoor giorgiooo » do 21 mei 2015 22:50

ik voeg nog even wat dingen toe. excuses voor het lange bericht maar ik ben graag duidelijk

symptomen zijn:
ZEER aangespannen, echt overdreven.
gedachten worden negatief en lichaam wordt erg fel ertegen.
adem snel en oncontroleerbaar.
nerveus.
angstig
ik krijg een rare tik dat ik op mijn borst ga tikken wat me ook erg nerveus maakt.
ik wordt onzekerder. om een voorbeeld te geven een paar dagen terug was ik erg stabiel en sterk. vandaag nog vroeg mijn maatje wat is er met je ineens.
ik raak het overzicht kwijt.
het lijkt wel alsof mijn hersenen alle negativiteit afspoelen.
ik wordt angstig dati k er niet meer uit kom, en voor buiten zijn, en om lichamelijk in te storten.

maar de lichamelijk spanning is het aller ergst. en het rare is dat ik het ook niet vaak lees bij anderen rondom hyperventilatie. bij mij is het toch wel echt overduidelijk.
herkenbaar?

edit:

ik ben nu gestopt met het borst getik bewust, en de hyper trekt langzama weg. spieren ontspannen weer wat meer. ik heb het idee dat wanneer ik te snel adem onbewust, mijn hart snelelr gaat kloppen. en het lijkt wel of mijn lichaam hier angstig op reageert door aan te spannen. hierdoor tik ik ook onrustig op mijn hartzone. is dit voor iemand herkenbaar?

deze handicap is echt confusing. ergens anders weet je tenminsete waar je aan toe bent, en wat je eraan kan doen. maar dit is echt een insluiper. het is ongelovelijk wat zoiets met een mens kan doen en ik wil iedereen een warm hart toewensen die dit heeft, ik sta achter je.

giorgiooo

Keer terug naar Hyperventilatie