Hallo,
Al een tijdje rare, vervelende en wisselende klachten. Na wat googelen lijkt het er mijns inziens sterk op dat het chronische hyperventilatie is. Duidelijk is me al geworden dat ik te veel ademhaal. Ook last van slapeloosheid, vermoeidheid, veel boeren, vervelend gevoel op de borst (niet per se pijn) en af en toe steken in mijn rechterzij.
's avonds (alleen dan) komt daar sinds 3 dagen nu een gek iets bij. Om de 30-45 minuten ofzo een korte schok onder mijn rechter borsthelft. Voelt heel vervelend en ook wel beangstigend. Het is echt een schok, niet heel pijnlijk of vaak zelfs helemaal niet. Daarna voel ik ook meteen niets meer op die plek.
De steken in mijn rechterzij (onderste helft van de rug) zijn wel pijnlijk en komen en gaan gedurende de dag, maar ook pas vanaf de middag...
Een paar weken ben ik naar het ziekenhuis geweest omdat ik hele vervelende voortdurende buikkrampen had. Antibiotica hielp niet, maar medicijnen tegen gasvorming wel. Nu dus denk ik dat het dezelfde gasvorming is die je ook bij chronische hyperventilatie kunt krijgen.. Uiteindelijk wezen de bloedtesten uit dat er niets aan de hand was en een CT scan bevestigde in elk geval dat ik geen blinde darmontsteking heb.
Deze klachten zijn grotendeels voorbij, maar ook deze krampen heb ik soms in mindere mate.
Herkent iemand deze schok op de rechterborst en steken in de rechter zij?
Ik hoor het echt heel graag...
Bedankt!