Re: Help.. Chronische hyperventilatie angst...

Nieuw berichtdoor joel1987 » wo 10 aug 2016 10:18

niemand? er kijken regelmatig mensen.. kan er niemand even wat achterlaten ?

joel1987

Nieuw berichtdoor Esmee 24 » do 03 nov 2016 16:55

Hallo,late reactie maar aangezien hyperen zich lang aanhoud heb je er misdchien nog wat aan.
Heel herkenbaar ja ik heb het ook gehad en nu nog heviger.en idd wankelig zoals je zegt en
Idd duizelig en ik heb een druk in me hoofd erbij of ik wegval en last van je ogen ik had zelfs een keer een rare dtuk ine hersenen en steek en toen knipperde me ogem zonder dat ik er controle overhad ik ben het ook nog een beetje aan het nagaan hoe en wat of het wel echt ditbis want sommige kwalen vind ik wel zuinig uitgedacht .

Gr esmee

Esmee 24

Nieuw berichtdoor Beau1981 » za 05 nov 2016 18:38

Vervelend he, als je wat plaatst en niemand reageert...

Hier nog een late reactie, maar ik ben dan ook net lid.
Ik herken het wazig zien wel. Vermoeidheid en pijn in rug/nek ook. Allemaal paniek/hyper gerelateerd.
Maar als je een mri hebt gehad en alles was in orde heb je iig daar een zorg minder om gelukkig.
Hoe gaat het nu met je, al wat wijzer geworden?

Beau1981

Nieuw berichtdoor Vlinder20 » vr 30 dec 2016 00:08

Hoii!!

Jaaa dit is PRECIES waar ik ook last van heb.. de huisarts zegt toch echt dat het door me hyperventilatie en angst komt

Vlinder20

Nieuw berichtdoor postje74 » do 01 jun 2017 13:33

Ook een late reactie maar ook ik heb hier last van.

Ik moet af en toe voor controle naar de oogarts en moet daar ook mn ogen alle kanten op draaien. Dit voelt heel raar, alsof je duizelig wordt en soms als een tinteling in mn hoofd.

Als ik op mn mobiel aan t scrollen ben is het net of mn hersenen mn ogen niet zo snel kunnen volgen, word ik ook raar van. Als de artsen hebben uitgesloten dat er iets aan de hand is mag je er vanuit gaan dat ze het juist hebben. Hoogstwaarschijnlijk wordt het dan veroorzaakt door spanningen, hyper enz.

Heel vervelend.

postje74

Keer terug naar Hyperventilatie