Meer dan een week geleden ben ik onderzocht op hartklachten en longproblemen.
Ik tril, heb zweetaanvallen, hartkloppingen, de ene keer is mijn hartslag heel snel en dan weer traag in rust, mijn hart slaat over, een branderig gevoel op de borst, pijn tussen de schouderbladen, ben moe, heb een vreselijk licht gevoel in mijn hoofd en het voelt alsof ik ieder moment door mijn benen kan zakken.
Maar wat blijkt, ik heb nu meer dan een week last van spontane hyperventilatie.
Mijn ademhaling is niet eens erg snel naar mijn idee, 15 keer per minuut omdat het dan pijn verlicht (doe ik met opzet) en als ik mijn ademhaling niet versnel zo'n 11 keer per minuut maar dat doet extra pijn.
Ik heb geen stress, ben niet gespannen en begrijp dus ook niet waar het hyperventileren vandaan komt.
Volgens de dokter komt het niet door mijn veel te lage b12 waarden (64 wat 150 moet zijn) ook al kan dat volgens vele sites wel de oorzaak zijn.
Ik heb oxazepam meegekregen en kan niet zeggen dat het helpt, ik word en slap en duizelig van maar de lichamelijke klachten blijven hetzelfde en slaat mijn hart er extra van over heb ik het idee.
De gevaarlijke dingen zijn uitgesloten en dat maakt dat ik er wel rustig onder ben maar ik begrijp niet hoe het hyperventileren zomaar kon beginnen en al die tijd al non stop aanhoud.
Alle tips zijn welkom want des te eerder dit over is des te liever.