Goedemiddag,
Ik hoop hier mijn verhaal kwijt te kunnen, en misschien komt dit je bekend voor?
Al jaren heb ik heel veel klachten, die continu aanwezig zijn en mijn leven beheersen:
Spiertrekkingen, benauwd, erg misselijk, opgeblazen buik, extreme vermoeidheid, afwezigheid, inwendig trillen, en nog eigenlijk veel meer'.
Ik heb al veel onderzoeken gehad, ontelbaar keer naar de dokter geweest.
Die vermoedde chronische hyperventilatie, en dus naar een longarts geweest die dat bevestigde.
Toen naar een ademhalingstherapeut, die vond dat ik eigenlijk wel normaal ademde.
Weer terug naar de dokter, die deed een bloedtest, en daar kwam niets uit, ongeveer een jaar geleden.
Nu ben ik erg bang geworden, de klachten worden erger en normaal functioneren word steeds moeilijker.
Omdat ik het gevoel had niet meer serieus genomen te worden, heb ik een nieuwe arts en die stuurde mij meteen door naar een internist.
Verleden week geweest en die wil dingen gaan uitsluiten, dus ook een longfoto, hartfilmpje en weer een bloedtest ondergaan, over drie weken de uitslag.
Ben nu erg bang, voel me ook soms ook echt niet goed.
Vooral erg moe, overal spiertrekkingen en erg misselijk.
Maar heb geen krachtverlies, kan bv nog wel actief bezig zijn (hometrainer, fietsen).
Komt iemand dit bekend voor?
Groetjes, Buddie