Re: Wat veroorzaakt hartkloppingen?

Nieuw berichtdoor lookie » za 16 nov 2013 00:43

Hier wat tips voor de mensen die wel eens last hebben van (acute) hartkloppingen door onbekende oorzaak. Deze harde vorm van hartslag kan veroorzaakt worden door de volgende producten:

- Koffie, cola of andere cafeïne-houdende producten
- Alcohol
- Zoetstof houdende dranken met o.a. aspartaam. Deze kunstmatige zoetstof (waarbij de uitscheiding van de E. colli bacterie wordt gebruikt om het te produceren) zit véél in "light" producten
- Zoetjes en andere suikervervangende producten

Let goed op de ingrediënten van het voedsel en drinken dat je in de supermarkt koopt, vermijd producten met zoetstoffen, er staan duizenden verhalen van mensen met afschuwelijke bijwerkingen door deze goedgekeurde stof. Zoetstoffen zitten onder andere in: Coca-Cola, Wicky, Roosvicee, Markant.

Er is in de supermarkt niet heel veel keus als je echt voor gezond kies, enkele voorbeelden van gezonde/bewuste producten zijn: Spa (fruit), Appelsientje (zit wel veel suiker in), en Pickwick.

Kijk goed op de verpakking van de producten wat er in zit. Ik zoek altijd naar tekst op de verpakking als: 100% natuurlijk, en geen kunstmatige kleur/smaakstoffen. Zodra ik het woord light op het karton tegen kom zet ik het meteen al terug in de schap. Voor aankoop van goedkope producten dien je het product eerst extra kritisch te bekijken.

Naast voeding en drank kunnen ook softdrugs als weed en andere verdovende middelen de oorzaak zijn van acute hartkloppingen. Dit geldt ook voor harddrugs als XTC, Speed en cocaïne.

Hopelijk help ik hier iemand mee!

lookie

Re: Wat veroorzaakt hartkloppingen?

Nieuw berichtdoor kees57 » vr 19 sep 2014 13:36

Ik heb regelmatig dat ik juist bijvoorbeeld als ik opsta en naar boven loop een pok pok geluid hoor
in mijn hoofd/oren, ook als ik op kussen lig op een bepaalde manier.

Ik slaap 3 meter van een zware wifi mast, (6.5 echte watts, 15 km bereik) en heb er veel slaapproblemen door, ik lijk ook erg op koffie te reageren en ik drink liter bier per dag, soms enkele dagen niet.

heb de gehele dag door zwaar gevoel op borst en of net onder de ribbenboog links en recht wat scherpe pijn, soms ook links tussen de ribben, is meer van het soort balpen die ze er in drukken pijn, niet heel hevig.

Ik denk soms aan hartproblemen, maar vind het wel raar dat ik als ik ga fietsen het juist beter gaat, omdat ik dan natuurlijk van de mast weg ben, ik ben verbolgen dat de woningbouw vergunning geeft terwijl ze weten dat ik er gevoelig voor ben, heb zelfs rechtszaken gewonnen en woon daarom dus hier.

Dat wazige borstgevoel trekt soms heel lichaam door, echter heb ik nooit echt pijn, behalve dan soms artrose met slecht weer wat me bekend is.

Leef gezond, heb eigen groente en hou het zo, koffie ga ik stoppen en vervangen door caffeine vrije, of munt thee, is ook lekker en goed voor de maag omdat deze door de scpanning ook verveeld.

Eigenlijk wordt ik extra ziek gemaakt en niemand doet iets, zo,n sterke zender kan eigenlijk niet, een kind van die buur slaapt er 3 meter vandaan en is onhoudbaar, gemeld dat gegil en met deuren gooien, moeder kan het kind niet aan, gemeld en niemand doet iets.

vrg kees

kees57

Keer terug naar Hyperventilatie