Re: Gepest worden op het werk

Nieuw berichtdoor Calimero » vr 16 sep 2016 21:47

Ik weet niet of dit geplaatst mag worden hier.. Maar wil ook nog aangeven dat ik vanaf vorig jaar ook veel stress en angstaanvallen krijg... Voel me constant angstig, onzeker, slaap slecht, pieker er veel over sinds vorig jaar, kan me niet ontspannen.. Het word nu sinds een paar weken alleen maar erger dat ik er zelfs ruzie met mijn vriend over krijg. Omdat ik het niet kan loslaten.

Calimero

Re: Gepest worden op het werk

Nieuw berichtdoor Marjo26 » za 17 sep 2016 20:50

Lieverd geef niet op, je bent niet alleen, maar het kan wel zo voelen.

Ik ben ook gepest op het werk en weet hoeveel het je leven kan beïnvloeden en in alle delen van je leven de boel kan verpesten.

De pestkoppen zijn degenen met psychische problemen, niet jij.

Ze zijn zwak en onzeker, dit leidt ertoe dat ze op deze manier handelen, ze zijn doodsbang, je bent misschien beter dan zij zijn, en ze zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat andere mensen dit niet kunnen zien.

Probeer ze in dit perspectief te zien en sta boven alle schaamte die ze je kunnen veroorzaken.

Wat je ook doet, laat ze niet winnen, je gaf zelf al aan zelf ook fouten te hebben gemaakt door dingen te zeggen die je misschien beter niet had kunnen zeggen, je erkent je fouten, hoe fantastisch en sterk ben jij!

Heb je al geprobeerd om contact op te nemen met de afdeling personeelszaken over dit onderwerp? Op deze manier kan je je directe meerderen omzeilen als je het gevoel hebt dat ze tegen je zijn of niet willen helpen.

Neem het mee naar het ivoren torentje en blijf sterk, het is niet jouw schuld en je hebt niets verkeerd gedaan afgezien van de fantastische persoon die je bent.

Het allerbeste en veel succes ermee, hopelijk gebeurt er wat er ook in de films gebeurt waar de goede persoon wint.

Ik zal altijd aan je denken,
Marjo26

Marjo26

Keer terug naar Angstaanvallen en paniekaanvallen