hallo ,
ik ben al een tijdje niet meer op het forum geweest, omdat het zo goed ging . vandaag gaat het wat minder en is voor mij een dag dat het voelt alsof ik terug val. ik heb een tijd lang weer van alles kunnen doen totdat het thuis wat minder ging waar ik jammer genoeg wat van mee moest maken. veel ruzies gehad thuis en dat resulteerde bij mij op een paniekaanval en ook het dagritme verliezen. ik sliep niet meer zo goed en voelde me eenzaam . nu heb ik vakantie maar besloot ik om toch stage te gaan lopen . voor de duidelijkheid , ik volg een opleiding in het groen als hovenier/tuinman. ik ben dus veel buiten en fysiek bezig . nu even over vandaag. ik ben gisteren rond half 10 naar bed gegaan en sliep pas rond half 1 / 1 uur . ik moest vanochtend vroeg op ( 5:45 ) ik ben naar me stage gegaan en gaan werken . ik had er voor de eerste pauze geen last van . maar na de pauze voelde ik tintelingen en me concentratie viel weg . ook was ik wat moe . door die fysieke klachten ben ik gaan tobben/piekeren . ik dacht steeds of ik flauw viel vanwege te weinig slaap of da mijn fysieke klachten een teken zijn dat het zo mis gaat , op welke manier dan ook. nu ben ik wat eerder weggegaan van stage omdat ik het niet meer onder controle kreeg . ik heb nu dus vermijdingsgedrag getoond . de laatste x dat ik dat deed was in november . ik heb wel ademhalingstechnieken geleerd en het proberen te kaderen . maar ik zoek nog een gouden tip die ervoor zorgt dat in mijn hoofd geen gedachtes zitten die ervoor zorgen dat ik ga vermijden . en als k die gedachtes wel heb . wat zijn dan jullie helpende gedachtes . want daar moet ik namelijk hard aan werken .
groetjes ..bvd