Hallo,
Ik heb al een aantal topics aangemaakt op dit forum en ook in de verschillende hoofdonderwerpen. Ik heb mijn verhaal verteld en mijn voortgang. Nu merk ik alleen dat de angst er weer stiekem insluipt. Ik heb een nieuwe baan vanaf juni, het ging de eerste weken heel goed alleen sinds vorige week merk ik dat de angst mij wil laten thuis blijven. Ik ben niet specifiek ergens bang voor.. Die tijd heb ik gehad. Alleen ik krijg onverwachts een gevoel in me lichaam of een prikkel die er dan voor zorgen dat ik angstige gedachtes krijg en me dus ga op fokken. Op mijn 'nieuwe' werk heb ik er met een iemand over gesproken dat ik het heb. Deze persoon had het zelf namelijk ook. Waarom ik het niet vertel aan bijvoorbeeld mijn baas, is omdat ik me vaak schuil heb gehouden achter mijn angst en nu ze het niet weten, kan ik me er ook niet achter schuilen. Zoals ik al zei ging het in het begin echt super en kreeg ik alleen maar lovende woorden van iedereen. Alleen de prikkels die ik er krijg neem ik denk ik te serieus. Ik overweeg om overmorgen naar de huisarts te gaan om weer even een goed gesprek te hebben. Ik doe al wel weer van alles. Alleen gaat het een tijd super en dan weer even minder. Ik vind dit natuurlijk jammer omdat ik maar niet kan ontcijferen waardoor er ineens weer zo'n tijd aanbreekt. Ik hoop dan ook dat iemand nog tips voor mij heeft om onder werktijd een paniekaanval te stoppen. Voornamelijk opzoek naar tips, maar jullie verhalen kunnen mij vaak ook al veel helpen
Groetjes joeyjoe