Het ging vanaf mei tot aan een week geleden super goed met me. Ik deed weer van alles en voelde nergens paniek bij. Nu heb ik afgelopen week een aantal paniekaanvallen gehad en maak ik mezelf nogal gek. Ik ben vorig weekend een nachtje weg geweest en had veel gereisd. Dat ging allemaal goed, maar bij het uit eten gaan in een totaal vreemde omgeving voor mij ging het een klein beetje mis. Ik kreeg een aanval maar met behulp van me vriendin heb ik de paniek uit me kunnen halen. Maandag was ik vrij en had ik nergens last van. Dinsdag woensdag en donderdagochtend moest ik werken, op het werk heb ik zo'n 3 paniekaanvallen gehad, maar wel alles uit gewerkt. Donderdagavond had ik training maar toen had ik ook een klein aanvalletje. Die had ik ook overleefd alleen vrijdag en vandaag, voel ik vaak druk op de borst en merk aan mezelf dat ik afwezig ben. Ik voel me sip en kijk overal weer tegenop. Ik probeer er over te praten maar lukt soms niet. Ik ben gisteren zelfs in paniek naar de huisartsenpost gegaan. Toen ik daar kwam werd ik gecontroleerd op hart longen en bloeddruk... 3x raden, alles was perfect... Dat is voor mij de bevestiging dat ik dus spanning en paniek voel. Toch ben ik geschrokken van afgelopen week. Omdat ik het niet zag aankomen. Zoals iedereen wel heeft denk ik. Ik sluit me niet op deze x, maar ben wel in staat om alle dingen die ik op de agenda heb staan, af te zeggen, en dat zijn allemaal dingen die ik leuk vind. Wat kan ik nu het beste doen??