Re: heb ik het aan mijn hart.......paniekaanval

Nieuw berichtdoor maaikevankol » do 16 feb 2012 13:12

alle symptomen hier op het forum zie ik bij mezelf ook heel erg terug!
ik heb al 8 jaar hyperventilatie als het niet langer is, het begon met gymles.
ik liep naar buiten, werd duizelig, ligt in mijn hoofd, wazig zien, snel ademhalen. ik dacht ik ga dood!
daarna volgde er nog eens 100derde aanvallen, tot het steeds erger werd, s nachts wakker schrikken met een bonzend hart en helemaal buiten adem.
in paniek naar beneden rennen, naar mijn ouders en weer bang dat ik dood zou gaan!
nu 8 jaar later heb ik een zoontje van 9maanden. tijdens de zwangerschap heb ik dus geen enkele paniekaanval gehad. mijn kraamperiode ging ook prima.
maar het begon weer toen ik ging werken. maar de angst was veel erger! waarom? heb geen idee.
maar heb het nu eigenlijk wel gehad! Zit er een beetje doorheen. heb in december nog bloed laten prikken en urine test gehad, alles prima. bijna 2 jaar geleden een
hartfilmpje, ook helemaal niks op te zien.
na al die testen gaat het even goed en dan begint alles weer van voor af aan. zit vaak bij de huisarts maar die zegt stress, vermoeidheid, doe maar eens rustig aan!
en heb er vandaag weer zo'n last van kan zo'n aanval een hele dag duren! vreselijk!
zit nu op de bank en dan voel in de hartkloppingen nog, ben gespannen, hartslag is normaal, mijn zoontje ligt in bed, en de tv is aan.
symptomen:
* Hartkloppingen (dit vind ik het ergste!!)
* gespannen ogen / wazig zien / hoofdpijn
* uit het niets huilen
* niet kunnen blijven zitten
* aldoor met mijn voeten bewegen zelfs in bed
* gespannen lichaam
* droge mond
* soms tintelingen in mijn lijf
* zweten
* angst dood te gaan
* bang om een hartaanval te krijgen
* pijn in mijn hals
* Geen pijn op mijn borst !!!! gelukkig
* bang het allemaal niet meer aan te kunnen
*oren suizen
* ligt in hoofd, duizelig
* niet door neus kunnen ademen (het gevoel dat ik dan te weinig zuurstof krijg)
* last van darmen, winden laten, boeren laten

nou ja noem het maar op!
ik wilde dit gewoon even kwijt. misschien dat iemand hier op kan reageren en of het normaal is dat ik dit heb, of dat ik echt een erge ziekte heb.

xxxx

maaikevankol

Keer terug naar Angstaanvallen en paniekaanvallen