Re: Overspannen?

Nieuw berichtdoor chris » vr 27 jul 2012 10:23

Hoi Tinus,

Ik heb in hetzelgde schuitje gezeten en wat goed is weet ik ook niet. Wat ik wel weet is dat angst een echte energieslurper is en dat het vechten ertegen en de spanning die het oproept je kan uitputten. Ik heb ook therapie gevolgd 3 dagen in de week en ik kon er niet bij werken. Misschien ook omdat ik een jong gezin heb. Ik ben in de ziektewet gegaan maar ook dat gaf veel spanning. Ik ben iemand die houdt van werken, het geeft me voldoening en identiteit maar toen dat wegviel voelde ik me knap waardeloos, maar had wel tijd om de therapie te verwerken, te wandelen en rust te nemen. Ik zou zeggen, bepsreek het op je therapie, bespreek het met een (huis)arts en bespreek het vooral met jezelf. Kijk wat jij echt wil en ga daarop af. Mijn arboarts was toendertijd heel begripvol en pushte totaal niet. Ook kun je kijken of je minder kan werken, zodat je wel in contact blijft met die kan van je leven, door bv 1 ochtend en een middag te gaan werken. Houd het maar vol, een andere keuze heb je niet toch?!
Sterkte, Chris

chris

Keer terug naar Angststoornissen