Re: Bang om dood te gaan, veel lichamelijke klachten

Nieuw berichtdoor Savi » ma 26 okt 2015 13:28

Ik herken je verhaal uit duizende heb geen tietze maar wel andere diagnoses.Loop er inmiddels al 15jaar mee te tobben.

Savi

Nieuw berichtdoor Cherry76 » ma 26 okt 2015 15:45

Bang meisje,

Ik wens je veel succes toe morgen en hoop dat je meer antwoorden dan vragen krijgt. Heb niet hetzelfde als dat jij hebt, maar wil je wel een hart onder de riem steken.

Groetjes C

Cherry76

Nieuw berichtdoor Bangmeisje_ » do 29 okt 2015 07:37

Hoi Savi en Cherry76,

Allereerst super lief dat jullie de moeite hebben gedaan om mijn bericht te lezen en er op te reageren!!
De dokter had niet genoeg tijd om al mijn klachten te bekijken, omdat het er zoveel zijn. Dus moet binnenkort een nieuwe afspraak maken. Dat bultje achter m'n oor is als het goed is een opgezette klier en ik heb een verwijsbrief gekregen voor het IPZO. Hopelijk kan ik daar zo snel mogelijk terecht!

Ik waardeer het echt dat je zo'n berichtje plaatst - cherry76
Zoiets doet me echt goed als ik altijd maar in angst zit.

Liefs x

Bangmeisje_

Nieuw berichtdoor Rivella » di 20 sep 2016 13:38

Beste ik begrijp je maar al te goed!
Zo is het bij mij nu zon 2 jaar geleden begonnen na een heftig auto ongeluk! :(
Langzamerhand is het een angststoornis geworden.

Bij het minste of geringste wat ik ook maar voelde in mijn lichaam dacht ik dat het aan mijn hart lag en dat ik dood zou gaan. :(
Dus zoals je jezelf wel in kunt denken heb ik heel wat huisartsen bezoekjes, ziekenhuis bezoekjes en onderzoeken achter de rug.
Ook is de ambulance er weleens geweest. :cry:

Ik heb verschillende soorten hulp en therapie ervoor gehad, nu nog steeds overigens maar het blijft vaak echt een zware blok aan het been.
Er zijn dagen dat het beter gaat maar er zijn ook dagen dat het echt niet zo best gaat en dat ik weer bij het minste of geringste de angst heb dat mijn hart er per direct mee stop! :cry:

Verder ben ik ook nog steeds niet graag alleen! Dat komt omdat ik bang ben dat ik een hartstilstand of infarct krijg en mij dan niemand kan helpen! :? :cry:

Ik hoop dat het inmiddels al beter met je gaat! :)

Greets

Rivella

Keer terug naar Angststoornissen