Een goede dag,
Ik zal beginnen met mij zelf voor te stellen, ben joey, 25 jaar oud en heb sinds 2 jaar (en 2 maanden) een angststoornis ontwikkeld/gekregen (weet niet goed hoe ik dit moet verwoorden) hiervoor had ik nooit last van angst, paniek of zelfs maar zenuwen, kon lekker uitgaan, school en werk gingen lekker en genoot echt van het leven. rond de eerste week van september 2015 begon ik last te krijgen van duizeligheid, zweet, hartkloppingen en het gevoel te hebben dat ik niet lekker/ziek was, hiervoor naar de huisarts geweest maar die schreef het af dat het stress was en ik gewoon een goede nacht rust nodig had (ik heb echter nooit last gehad van slaapproblemen, ik ben een van de gelukkige die altijd en overal kan slapen als ik mijn ogen dicht doe). In een tijdsbestek van ongeveer 1 week ben ik van naar school kunnen en werken naar niet naar buiten durven, Momenteel gaat het natuurlijk beter, durf kleine stukjes alleen naar buiten en zelfs te fietsen. Ik ben er alleen nog lang niet van af en ik vroeg mij zelf dus af of ik hier iemand kon vinden die het zelfde heeft, niet zijn huis uit durven en niks kunnen ondernemen, aan huis vast zitten dus. En het liefst iemand die dit overwonnen heeft. Want er moet toch een manier zijn om hier van af te komen? ik heb al veel geprobeerd, Psychologen bij de GGZ gezien, EMDR gedaan.. Zelfs domme dingetjes zoals stenen gekocht die 'helende krachten' zouden hebben (natuurlijk weet ik dat dit onzin is maar ik dacht, we proberen het maar gewoon)
Voor de gene die minder ver zijn dan ik wil ik natuurlijk met alle liefde en plezier helpen. Dus zijn er mensen die mij kunnen helpen of zelf hulp willen, of gewoon met een lotgenoot willen praten wil ik graag contact hebben! het kan per telefoon (appen/smsen of bellen) kan via het forum of e-mail, ik neem ieder contact aan!
Sorry voor mijn lang verhaal.
Met vriendelijke groet,
Joey.