Re: waar heb ik last van?

Nieuw berichtdoor DoomValyria » di 22 apr 2014 23:22

Hee Shace80,

2 Jaar geleden ben ik ook overvallen in een drogisterij op 17 jarige leeftijd. Ik ben bedreigd geworden met een mes en een pistool. Deze overvallers hebben mij gelukkig niet aangeraakt. Dit was een erg heftig maar ook niet te begrijpen moment. Ik heb ook een collega aan gekeken net op het moment dat je de angst haar overzag nemen. Ik heb hier ontslag genomen bij deze baan. Ik kon het niet meer aan, ik kreeg op woensdag avond al paniekaanvallen omdat ik de zaterdag moest werken. Hierna ben ik in de horeca gaan werken in de keuken. Omdat ik hier veilig zou zijn. Nu werk ik weer in een winkel, het heeft mij ongeveer een jaar gekost om weer klanten te kunnen helpen. Ik heb echter geen problemen met slapen. Wel last van nachtmerries af en toe. Ik heb het meer overdag. In een keer voor dat ik na het werk ga krijg ik een paniek aanval en raak ik mijzelf kwijt. Ik wil dan absoluut niet gaan werken ik wil op dat moment dat niemand mij ziet. Ik schaam me voor mijzelf. Ik ben op zo'n momenten zo onzeker. Ik weet niet wat dit is. Ik denk nog wel bijna iedere dag terug aan wat er gebeurd is. Vaak is het ook weer zo een dag op het werk dat ik denk dat het me weer gaat gebeuren. Ik heb het gevoel dat wat er gebeurd is mij onder controle heeft. Ik ben radeloos ik weet niet wat ik met deze angstaanvallen moet doen.
Heb jij ondertussen al een oplossing gevonden?

Groetjes

DoomValyria

Keer terug naar Angststoornissen