door Benben72 » do 31 maart 2016 19:46
Hallo Allemaal ,
Na het stoppen met roken in Juni vorig jaar ( 2015 ) en het plotselinge overlijden van een collega van mij , loop ik al een halfjaar rond met de gedachte dat ik ieder moment van de dag een hartaanval kan krijgen .
Ik had het voor een maand geleden behoorlijk onder controle , maar de laatste drie dagen is het echt hopeloos , en dan bedoel ik heel onrustig , hartkloppingen , zweten , paniek aanvallen , alles wat er bij hoort en je er niet bij wilt hebben .
Ik ben ondertussen twee keer al bij mijn huisarts geweest , en die verzekerde na een uitgebreid onderzoek dat er echt niets aan de hand is , hart je tikt zo als het horen moet zonde bij geluiden .
Maar wat ik ook probeer krijg de gedachte niet uit mijn kop , het is nu al zo erg dat ik het bijna ga missen, om dat ik denk dat het er bij hoort , als het er even niet is .
Ben een aantal keren bij een psycholoog geweest en die zegt : accepteer het laat het binnen komen , en ga met je gedachte om dat het kan gebeuren , en wat dan nog zegt hij , bij jou doet het even zeer en ben je er vanaf , alleen het nadeel is dat je familie het ergste er onder lijd .
Maar ik wordt er zo langzamer hand gek van , het is enorm vermoeiend ,krijg de hart kloppingen niet weg zij zijn de redenen dat ik mij zorgen maak , als dat er niet is ben ik ook niet onrustig , maar ja hoe doe ik dat .
Heeft iemand een tip ?
Groet,
Ben .