Wat naar om te lezen dat meer mensen deze horror ervaren... fijn dat we erover kunnen praten met elkaar...
Ik heb gisteravond voor het eerst een heftige angstaanval gehad...
Ik heb al vanaf kinds af aan een angststoornis.. angst voor de dood. Als ik denk aan dood begin ik te huilen.. maar ik heb als kind geleerd het weg te drukken .. het werkte want ik dacht er minder aan.
Helaas is weg drukken enorm vermoeiend voor je brein dus ik heb 2 jaar geleden een burn out en depressie gekregen.. Ik loop nu bij een psycholoog en krijg binnenkort ook een antidepressiva. Het zou mn angsten moeten minderen.. ik ben benieuwd want ik heb nooit zonder geleefd dus ik kan me er niks bij voorstellen...
Gisteravond kreeg ik gedachten over doodgaan later en dat ik er dan niet meer ben en dat idee vind ik zo ontzettend eng.. ik begon te huilen en ik bleef maar gedachten binnen krijgen en ik bleef er dus in.. en normaal kan ik het wegduwen.. ik begon helemaal in paniek te raken en ik probeerde mn adem onder controle te krijgen... jeetje wat was dit naar zeg.............. gelukkig hielp het me om wat er gebeurde te smsen naar mn familie en beste vrienden. ik werd wat rustiger maar begon daarna weer te huilen.. toen belde mn moeder me en gingen we over iets anders praten en werkte dat gelukkig...
Ik haat het idee dat ik hier nooit echt helemaal vanaf kom... Hoe moet ik leven als ik bang ben voor de toekomst??????????
Ik ben zo bang voor de dood.. dit is echt niet te doen............