Nogmaals sorry dat ik zo laat reageer. Ik lees dit vaak op mn telefoon en wil dan er echt voor gaan zitten achter mn laptop voordat ik reageer. Maar vaak zijn die tussenperiodes lang. Dus ik zit nu ook op mn telefoon, alvast excuses als het hierdoor warriger getypt is (en de typos natuurlijk :p )
Het lijkt me heel vervelend om die situatie van "niet geholpen kunnen worden" te hebben. Maar ik ben er van overtuigd dat je jezelf ook goed kunt helpen (zo kom je over in ieder geval). Sorry trouwens als ik in herhaling val met vorige berichten , ik kan nu ook niet even kijk wat ik allemaal al gezegd heb :p
Alsjeblieft een sorry zeggen dat het veel over jou gaat. Ik heb zelf altijd de angst dat het te veel over mij gaat, dus ik vind het alleen maar geruststellend of zo als het "veel" over de ander gaat.
Nooit officieel gediagnosticeerd nee. Maar ik heb wel gesprekken gehad waarbij vermoedens werden uitgesproken. Opzich vind ik labels helemaal niet noodzakelijk en niet altijd passend, maar ik ben ook wel weer benieuwd naar wat er bij mij gevonden zou worden.. :p
Erg neutraal inderdaad. Het is ook moeilijk te merken via een stukje rekst natuurlijk. Een typische man zou zich inderdaad niet zo opstellen, en dat is dan een compliment naar jou. "Typische mannen" zijn misschien wel mn minst favoriete gezelschap. Dus ik snap heel goed dat je dan naar vrouwen trekt, alhoewel daar ook wel echt rotte appels tussen zitten.
Happy single is ook echt heeeel fijn ervaar ik nu. Het is sowieso belangrijk dat je eerst je leven compleet maakt ipv dat je het op laat vullen door iemand.
Vervelend van de relatie

Was dat lang geleden? Ik kan me voorstellen dat dat zijn sporen na laat. Maar dat het egoïstisch zou zijn naar de vrouw vind ik niet hoor. Ik snap de gedachte, en dat is aan de ene kant heel mooi, maar jij en jouw problemen mogen er zijn. En het is dan aan de vrouw of ze daar bij wilt zijn. Ik zou het niet zozeer zien als belasten. Je hebt denk ik ook heeeel veel te bieden.
Ja helaas ken ik dat veranderen in mensen. Dat je denkt dat je iemand door en door kent. Ik had een hele goede vriendin. Al jaren deden we alles samen en zo, en op een dag begon ze gewoon re veranderen zonder reden. En toen was ze opeens een compleet ander persoon.
Ik herken her ja, dat sommige mensen te dicht bij komen. Verschilt ook wel heel erg bij wie het is, hoe de klik is en zo. Inderdaad, aangeven als het te veel.wordt en dat soort dingen is zo belangrijk. Maar vaak luisteren mensen daar niet naar. Ik vind in ieder geval niet dat je te veel praat oid :p. Heb je whatsapp of facebook? Via een app kan ik wat sneller reageren, als je wilt. Dan kunnen we een echter gesprek voeren

Ik zat/zit vandaag niet zo lekker in mn vel, ook niet echt geslapen. Maar jouw berichtje liet me toch lachen, vooral het einde
Pffff ja, sociale regeltjes zijn zo Niet mn ding. Ik vind directheid en duidelijkheid fijn. Mits het niet onnodig kwetst.
Het zal wel een heel onsamenhangend bericht zijn, maar ik blame het op.mn telefoon. ^^